20 vizualizari
Program special, începând de astăzi şi până pe 22 martie, la Direcţia Impozite şi Taxe Locale Deva. În scopul prevenției răspândirii COVID-19, precum și al evitării contaminării cu acest virus, s-a stabilit un orar special și câteva reguli care trebuie respectate în mod obligatoriu, au informat reprezentanţii Primăriei Deva.
Astfel, în perioada mai sus menţionată, programul la Direcţia Impozite şi Taxe Locale Deva este, de luni până vineri, între orele 8:30 – 12:00, pentru preluări acte în vederea eliberării de certificate fiscale, preluări acte în vederea declarării/înstrăinării de clădiri, terenuri, mijloace de transport, informații legate de somații, titluri executorii, popriri, eliberări dovezi plată (accesul fiind permis în limita a maximum patru persoane consecutiv), încasări impozite, taxe, amenzi contravenționale (accesul fiind permis în limita operatoarelor de la ghișeu – maximum patru persoane consecutiv). Între orele 12:00 – 14:00, se fac încasări impozite, taxe, amenzi contravenționale (accesul fiind permis în limita operatoarelor de la ghișeu – maximum patru persoane consecutiv), iar între orele 14:00 – 16:30, eliberări acte administrativ fiscale și certificate fiscale, încasări impozite, taxe, amenzi contravenționale (accesul fiind permis în limita operatoarelor de la ghișeu – maximum patru persoane consecutiv).
Reguli obligatorii
Accesul în incinta Direcției Impozite și Taxe Locale este permis doar în urma utilizării dezinfectantului pus la dispoziția contribuabililor la intrarea în instituție. Staționarea contribuabililor în incinta Direcției Impozite și Taxe Locale este permisă și limitată exclusiv timpului necesar îndeplinirii formalităților administrativ fiscale. În incinta Direcției Impozite și Taxe Locale, contribuabilii vor păstra între ei o distanță de cel puțin un metru.
În vederea efectuării plăților de impozite și taxe, contribuabililor li se recomandă să folosească platforma online de consultare pusă la dispoziție accesând www.primariadeva.ro secțiunea consultă datorii online, precum și platforma www.ghișeul.ro, în vederea efectuării plăților de amenzi contravenționale să folosească platforma www.ghișeul.ro., secțiunea plăți fără autentificare. „De asemenea, informăm contribuabilii că se pot depune cereri și se pot solicita informații în limitele prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 privind datele cu caracter personal și astfel: prin e-mail, la adresa: impozite_taxe@primariadeva.ro, prin fax, la numărul 0254 210 896, telefonic, la numărul 0254 215 417. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, dar toate aceste măsuri sunt luate pentru siguranţa fiecărui locuitor al municipiului Deva!”, au transmis reprezentanţii Primăriei Deva.
Articol preluat de pe servuspress.ro
Leave a Reply