Luni după masă la Deva s-a desfășurat Conferința de lansare – prezentare a proiectului “Optimizarea proceselor în concordanță cu Strategia pentru Consolidarea Administrației Publice la nivelul Municipiului Deva”.
Proiectul este implementat de către Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Deva, în parteneriat cu Asociația “Centrul de Dezvoltare Durabilă Columna” din Craiova.
Cu asistență financiară nerambursabilă de peste 3,7 milioane de lei
Obiectivul general al proiectului și scopul acestuia constă în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul municipiului Deva, prin fundamentarea strategică, simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând măsuri din perspectiva back-office și front office pentru serviciile publice furnizate. Perioada de implementare a proiectului este de 30 luni, începând cu data de 01.04.2019, valoarea totală a acestuia fiind de 3.783.836 de lei, din care suma de 3.708.159,28 lei reprezintă asistență financiară nerambursabilă din fonduri europene, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020. La conferință au participat reprezentanți ai beneficiarului, ai partenerului, ai grupului țintă al proiectului, respectiv personal de conducere și de execuție din cadrul Primăriei municipiului Deva și din cadrul serviciilor și instituțiilor din subordinea Consiliului Local din reședința de județ, precum și cetățeni din orașul de la poalele Cetății.
Leave a Reply