Restricții de circulație pentru mașinile grele, timp de două luni, pe un sector din șoseaua Deva – Lugoj

De luni, 10 mai, vor fi impuse restricții de circulație pe sectorul DN 68A (E673) dintre Margina și Holdea pentru mașinile cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepția transportului de persoane si animale vii, a informat Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara. Măsura va fi valabilă până la 10 iulie 2021 și a fost luată pentru continuarea lucrărilor de reparații la drumul menționat, de circa 14 kilometri.

„Lucrările care vor demara din 10 mai 2021 sunt executate, în continuare, de antreprenorul S.C. Axela Construcții S.R.L. și în regie proprie de secțiile specializate ale D.R.D.P. Timișoara și constau în refacerea integrală a structurii rutiere pe sectorul de 5 kilometi dintre Coșava – Coșevița, așternerea de covoare asfaltice pe sectorul Coșevița – Holdea, precum și alte reparații pe sectoare unde au apărut degradări.
Odată cu instituirea restricțiilor de tonaj și devierea traficului greu, lucrările se vor executa pe tot parcursul zilei, iar zonele aflate în șantier vor fi semnalizate cu semafoare și pe parcursul nopții, circulația desfășurându-se alternativ, pe o bandă. Fiind un drum în lucru, pentru autoturisme și vehicule de până la 7,5 tone, se mențin restricțiile de viteză, la 30 km/h”, a informat DRDP Timișoara.

Pentru traficul vehiculelor rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepția transportului de persoane si animale vii, este obligatorie ocolirea. Pe direcția Nădlac – București, rutele de ocolire sunt: A1 Nod Balinț – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeș – DN 68 Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria; A1 Nădlac – A1 Arad – A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.

Pe direcția București – Nădlac, varianta de ocolire este: A1 Ilia – DN 7 Ilia – DN 7 Arad – A11 Arad – A1 Arad – A1 Nădlac. „Recomandăm rutele menționate și pentru celelalte categorii de autovehicule, pentru fluidizarea traficului pe sectorul aflat în lucru”, a informat DRDP Timișoara.

Reparațiile la structura rutieră a drumului construit și dimensionat în perioada 1962-1967 pe baza unor valori de trafic și tonaj incomparabil mai mici decât în prezent au început, pe cele mai degradate porțiuni, la data de 2 martie 2021. Valorile de trafic din ultimele luni au o medie zilnică lunară (MZL) cuprinsă între 10.000 – 14.000 autovehicule, conform datelor emise de contorii de trafic rutier montați pe DN 68A, la Coșava. „Din cauza traficului intens al autovehiculelor de transport marfă care tranzitează DN 68A, productivitatea lucrărilor de reparații a fost scăzută, personalul muncitor fiind supus riscului de accidente. În plus, productivitatea echipelor a fost afectată de traficul intens și de ambuteiaje, fluxurile de aprovizionare cu materiale a punctelor de lucru prelungindu-se foarte mult”, a informat DRDP Timișoara.

comentarii

Articol preluat de pe zhd.ro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.