Intersecție complexă între DN 7 și DN 76, în apropiere de nodul rutier al A1, de la Șoimuș.
O nouă intersecție, complexă, va fi construită în locul actualei intersecții dintre Drumul Național 7 Deva – Arad și DN 76 Deva – Brad, în apropiere de nodul rutier al Autostrăzii A1 de la Șoimuș. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a depus documentația proiectului la Agenția pentru Protecția Mediului Hunedoara, pentru obținerea avizului de mediu.
- Carantină zonală în Orăștie, din cauza ratei ridicate a îmbolnăvirilor cu Covid 19
- Rata îmbolnăvirilor cu Covid 19, tot mai ridicată în județul Hunedoara
- Medic pediatru mort în ATI după ce s-a infectat cu Covid 19
„Proiectul propune realizarea unei intersecţii denivelate formate din patru bretele care să asigure circulaţia vehiculelor în toate direcţiile de mers eliminând punctele de întoarcere de la km 393+500 şi respectiv 394+600, care cauzează probleme în fluenţa traficului datorită descărcării de pe autostrada Lugoj – Deva lot 4 prin nodul rutier Şoimuş. Pentru realizarea proiectului se va ocupa definitiv o suprafaţă de teren de circa 169.000 metri pătrați ce aparţine domeniului public al statului şi unor proprietari particulari astfel: în Unitatea Administrativ Teritorială (UAT) Deva suprafaţa care va fi ocupată este de 129.600 metri pătrați, în UAT Veţel suprafaţa care va fi ocupată este de 26.600 metri pătrați, în UAT Şoimuş suprafaţa care va fi ocupată este de 12.800 metri pătrați”, se arată în documentație.
Pentru realizarea noii intersecţii denivelate, potrivit proiectului, traseul Drumului Național 7 a fost deviat pe partea stângă între km existenţi 393+355 şi km 393+460 şi pe partea dreaptă până în zona curbelor de la km 94+020 pe traseul nou, spre dreapta, revenind în DN 76 (km 0+100), înainte de podul peste râul Mureş.
Vor fi construite patru bretele rutiere și o subtraversare a DN 7:
Breteaua 1 se va desprinde din DN 7 Deva – Ilia (km 394+020) pe traseul nou, spre dreapta, revenind în DN 76 (km 0+100), înainte de podul peste Mureş, asigurând circulaţia vehiculelor pe direcţia DN 7 Deva – DN 76 Şoimuş.
Breteaua 2 se va desprinde din DN 7 Deva – Ilia (km 394+340) pe traseul nou spre dreapta, subtraversează apoi denivelat DN 7 printr-un pasaj inferior, revenind în DN 76 (km 0+100), înainte de podul peste râul Mureş, asigurând circulaţia vehiculelor pe direcţia DN 7 Deva – DN 76 Şoimuş.
Breteaua 3 se va desprinde din breteaua 2 (firul 2) la km 0+280, spre dreapta, revenind în DN 7 la km 394+860 pe traseul nou, asigurând împreună cu breteaua 2 (firul 2) circulaţia vehiculelor pe direcţia DN 76 Şoimuş – DN 7 Deva.
Breteaua 4 se va desprinde din DN 76 (km 0+100) spre dreapta, se desfăşoară paralel cu DN7 pe o lungime de circa 430 metri, după care revine în DN 7 la km 394+700 pe traseul nou asigurând circulaţia vehiculelor pe direcţia DN 76 Şoimuş – DN 7 Ilia.
În 2019, reprezentanții CNAIR anunțau că aproape 20 de milioane de euro vor fi investiţi în construcţia noului nod rutier complex menit să reducă riscul accidentelor în zona intersecţiei dintre Drumul Naţional 7 şi Drumul Naţional 76, din imediata vecinătate a autostrăzii Lugoj – Deva.
Foto: Google Street View
- (VIDEO) Cum s-a lucrat la Castelul Nopcsa, din Țara Hațegului
- Semnal de alarmă tras de Vladimir Brilinsky, omul care a avut în grijă Sarmizegetusa Regia
- Procesul controversatelor retrocedări din Retezat continuă la tribunal
- Exploatarea de la Rovina. Cât de bogat este zăcământul de aur și cupru
- (VIDEO) Protest la Lupeni, după blocarea minerilor în subteran. Senatoarea Șoșoacă – baie de mulțime
- Cum va arăta Piața Unirii din Deva, după reabilitare
comentarii