Accident la Sântuhalm, în cea mai aglomerată intersecție de pe șoseaua Hunedoara – Deva, cu semafoare defecte
Joi dimineață a avut loc un accident în intersecția DN 7 – DJ 687, din cauza neacordării priorității. Semafoarele sunt defecte de peste două săptămâni, iar șoferii care circulă dinspre Hunedoara spre Deva au cel mai mult de așteptat la intrarea în intersecție, din cauza traficului intens de pe DN 7, iar pentru cei lipsiți de experiență, trecerea prin acest loc se dovedește o adevărată provocare.
Semafoarele uneia dintre cele mai aglomerate intersecții din județul Hunedoara, aflată în Sântuhalm (Deva) între Drumul Național 7 și Drumul Județean 687 Hunedoara – Deva, nu mai funcționează din dimineața de 14 ianuarie. Atunci un șofer a derapat pe carosabilul acoprit cu polei și a avariat u stâlp al semaforului, distrugând și un panou de control. „Până la remedierea situaţiei, conducătorii auto vor respecta indicatoarele rutiere amplasate în zonă şi indicaţiile agenţilor de poliţie rutieră”, informa Bogdan Niţu, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliție Județean Hunedoara.
Au trecut două săptămâni de la avarie, iar semaforul nu a mai fost reparat, spre nemulțumirea tot mai multor șoferi din Hunedoara. La sfârșitul săptămânii trecute, Teodor Bălan, purtătorul de cuvânt al Poliției Locale Deva, a declarat că problemele legate de funcționarea semaforului vor fi rezolvate în câteva zile. Până în prezent, acest lucru nu s-a întâmplat. În intervalele orare în care se înregistrează valori ridicate de trafic, echipaje ale Poliţiei Deva şi poliţiştii locali se ocupă de dirijarea circulaţiei.
În zona intersecției Sântuhalm, peste trei milioane de lei vor fi investiți în construcția unui sens giratoriu. Lucrările au fost atribuite de Primăria Deva pein licitație publică. Lucrările se vor derula pe 10 luni, dintre care patru luni pentru proiectare şi şase luni pentru execuţie.„În prezent cele două drumuri se intersectează într-un unghi drept. Circulaţia este reglementată prin semaforizarea intersecţiei. Actuala intersecţie nu asigură fluenţă şi condiţii de circlaţie în siguranţă, iar pe sectoarele de drum cu patru benzi trebuie asigurate participanţilor soluţii de întoarcere”, se arată în proiect. Sensul giratoriu va fi iluminat şi dotat cu sistem de colectare şi evacuare a apelor pluviale. Sensul giratoriul împreună cu benzile de intrare şi ieşire vor fi amenajate pe o lungime de circa 240 de metri, cuprinsă între podul peste râul Cerna şi strada Bisericii.
Foto: Info Trafic / Facebook
comentarii