Etapele inlocuirii rotilor de motocultor. Ce trebuie sa faci, pas cu pas?

Rotile de motocultor nu au un rol propriu-zis in activitatea utilajului, aceea de a lucra pamantul, insa ajuta la transportul acestuia de la locul de depozitare pana la terenul respectiv.

In aceste conditii, este de la sine inteleasa importanta unui sistem de rulare perfect functional, care sa nu ingreuneze in niciun fel atingerea scopului final si sa nu puna in pericol productivitatea utilizatorului. Orice defectiune a acestui sistem se va resimti in randamentul final si ar putea genera un efect in lant, care nu este de dorit in nicio imprejurare.

Tocmai din acest motiv, in continuare, iti prezentam etapele inlocuirii unor roti motocultor, pas cu pas. In primul rand, daca acestea se defecteaza, trebuie sa iti achizitionezi imediat unele noi, de la un furnizor de incredere, cu o experienta indelungata pe piata.

Doar asa, ai garantia unor produse de calitate, cu o durata de viata extinsa si riscuri cat mai reduse de a intampina probleme nedorite. Recomandarea noastra este Roco Piese – generalmotor.ro, care iti pune la dispozitie zeci de modele de sisteme de rulare pentru motoutilaje (inclusiv motosape, roabe si carucioare), la cel mai bun raport calitate-pret din Romania si cu reduceri de pana la 20%!

In oferta, gasesti roti de motocultor cu manicot, cu rulment sau cu ax, de diferite marimi. Acestea sunt realizate fie din cauciuc, fie din spuma, cu diverse modele si striatii. In functie de tipul, marca si dimensiunile utilajului pe care il detii, vei putea alege produsul potrivit, avand certitudinea ca nu vei cheltui o suma exorbitanta de bani.

Preturile pornesc din jurul valorii de 10-20 de lei si nu depasesc 150-200 de lei nici in cazul sistemelor de rulare mari si complexe. „Sunt foarte multumit de livrarea rapida, in maximum 24-48 de ore in toata tara”, scrie un client pe site-ul Roco Piese, dovedind inca un avantaj important al acestui magazin online.

Dupa primirea coletului cu rotile de motocultor, urmeaza cea mai dificila etapa, mai exact montarea acestora. Din fericire, germanii de la Stihl explica pe intelesul tuturor, in manualul de utilizare al modelelor MH 445, 445 R, 560, 585 si 685, cum se realizeaza acest lucru.

Prin urmare, daca detii un motocultor de la acest producator, trebuie sa urmezi intocmai pasii descrisi mai jos, iar, daca ai un alt motoutilaj, regulile nu vor fi cu mult diferite, depinzand doar de anumite particularitati ale produsului:

  1. Se asaza aparatul in pozitia de montaj, culcat spre fata, iar, pentru stabilizare, se introduc suporturi de lemn adecvate la ambii arbori de actionare;
  1. Agrafa de prindere se apasa si se deplaseaza in sus, fiind mentinuta in aceasta pozitie;
  1. Rotile de motocultor sunt introduse in degajarea de pe boltul manetei de deblocare;
  1. Sistemul de rulare se apasa la maximum si se deplaseaza in sus, fiind mentinut in aceasta pozitie;
  1. Agrafa de prindere se impinge in jos, iar suruburile se introduc, de jos in sus, de ambele parti;
  1. Se fixeaza agrafa de prindere, prin strangerea celor doua piulite.
roti motocultor