De cativa ani, termeni precum „viral” sau „viralizare” au intrat in limbajul curent, capatand cu totul alt sens decat cel de raspandire a unei boli. Mai exact, ne referim la filmuletele care pot fi catalogate astfel si care devin extrem de populare pe internet, intr-un timp foarte scurt. Majoritatea acestora sunt mici clipuri amuzante, home made, eventual cu pisici sau copii, iar altele pot avea legatura cu evenimentele curente la nivel national sau international. Ele fie se viralizeaza neintentionat, mai ales cazul primelor, fie nu acesta este principalul scop al producerii lor, in cazul stirilor.
Cu toate acestea, exista si „fabrici” de virale, in care aceste filmulete sunt create de la zero, cu scopul clar de a deveni cat mai populare si de a atrage cat mai multe vizualizari, share-uri si comentarii. Un astfel de exemplu este VideoManiax, o casa de productie video din Bucuresti, fondata de Ovidiu Joita, care are o experienta de peste 15 ani pe piata marketing-ului online din tara noastra. „Vrei ca si continutul tau video sa devina viral? Ai ajuns la oamenii potriviti! De ce? Pentru ca suntem ‘maniaci’. Nu ne lasam pana nu stoarcem ultima picatura de creativitate si umor din noi, atunci cand este nevoie”, suna descrierea echipei, de pe site.
In ceea ce priveste „reteta” pentru a crea un filmulet viral, aceasta casa de productie video sustine ca este „o parte stiinta, o parte arta”. Totusi, in continuare, iti vom prezenta cele 5 calitati care fac diferenta dintre un clip obisnuit si unul cu potential de a „exploda” pe retelele de socializare. Astfel, daca detii sau administrezi un business, indiferent de marimea si domeniul lui, sau esti un artist la inceput de cariera si vrei sa atingi o audienta cat mai mare, ai nevoie de serviciile oferite de o casa de productie video precum VideoManiax. Iata care sunt caracteristicile pe care le poti astepta de la un video realizat de „maniaci”:
- Umor. Aceasta este una dintre principalele calitati pe care trebuie sa le intruneasca un filmulet cu potential viral. „Suntem de parere ca orice mesaj pe care cauti sa il transmiti este mai de impact atunci cand reuseste sa iti smuceasca un zambet, sa te faca sa razi sau sa iti trezeasca o emotie”, se arata pe site-ul casei de productie video.
- Calitate. Desi, in Romania, HD vine de la „Hunedoara”, aceste initiale mai inseamna si „high-definition”, un standard de calitate a imaginii care este imperios pentru orice filmare realizata in anul 2020. Cu toate acestea, tot in aceasta categorie intra si calitatea continutului, care este garantata de asemenea de VideoManiax.
- Personalitate. Chiar daca scopul casei de productie video este acela de a realiza un clip care sa promoveze un anumit produs sau serviciu, acesta trebuie sa includa si personalitatea brand-ului. Astfel, oamenii se vor simti mai familiarizati si mai apropiati de acesta, crescand atat sansele de a da share, cat si de a cumpara respectivele produse sau servicii.
- Conexiune. Combinand umorul cu identitatea si personalitatea companiei, casa de productie video creeaza o punte intre aceasta si audienta, oferindu-le celor din urma emotii autentice, dar si informatii si sfaturi pretioase.
- Controversa. Nu in ultimul rand, orice subiecte controversat, insa nu jignitor sau deranjant pentru o anumita parte a publicului, va crea interactiuni, comentarii, share-uri si, in cele din urma, continut viral.
Leave a Reply