Ziar de Cluj a luat legătură cu reprezentanții Poștei Române după ce aceștia au decis, făcând un abuz din punctul nostru de vedere, să sisteze livrarea pensiilor și alocațiilor la domiciliul persoanelor aflate în izolare la domiciliu din cauza suspiciunilor de coronavirus. Întrebărilor noastre legitime privind atribuțiile pe care Poșta Română și le arogă privind suspendarea fără drept a unor drepturi, reprezentanții poșteu au răspuns că vor reveni cu un comunicat. Ceea ce au și făcut (că hâr, că mâr).
CITEȘTE: Poșta Română bagă în carantină pensiile și alocațiile
Compania Naţională Poşta Română anunţă că, după o perioadă în care s-a decis suspendarea livrării pensiilor şi alocaţiilor la domiciliul persoanelor aflate în izolare din cauza suspiciunilor de coronavirus, serviciile vor fi realuate.
Astfel, Poșta precizează că se alătură demersurilor instituţionale de prevenire a răspândirii virusului Covid-19 şi a dispus măsuri administrative pentru contactul controlat al salariaţilor poştali cu persoanele aflate în carantină sau autoizolare.
„Referitor la decizia de a suspenda livrarea trimiterilor către adresele poștale în care se află persoane în carantină sau autoizolare, precizăm că a fost o decizie cu aplicabilitate limitată, până la momentul la care instituţiile abilitate urmau să ne transmită modalitatea de lucru stabilită, în vederea colaborării cu Direcţiile Judeţene de Sănătate Publică, acestea urmând să transmită periodic lista cu persoanele care se află în situaţiile mai sus menţionate.
În acest moment, ca urmare a discuţiilor cu reprezentanţii Ministerului Sănătaţii s-a stabilit faptul că nu există riscul de contaminare, atâta timp cât distribuirea prestaţiilor sociale către persoanele aflate în autoizolare se realizează de către poştaşii dotaţi cu echipament, măşti, mănuşi şi ochelari de protecţie. Pentru cazurile excepţionale şi anume persoane care sunt deja internate în spital, există posibilitatea întocmirii unei procuri în baza careia aparţinatorii vor putea ridica prestaţiile sociale cuvenite, precum şi toată corepondenţa.
Reamintim că suntem în contact permanent cu autorităţile locale abilitate şi cu Direcţiile Judeţene de Sănătate Publică şi menţionăm că, până în acest moment, niciun beneficiar de prestaţii sociale nu a fost afectat şi nici nu anticipăm să existe vreun caz în care vreun client să nu işi primească drepturile cuvenite.
Aceste măsuri vizează protejarea angajaților noştri, dar şi protejarea populaţiei, limitând astfel răspândirea cu noul tip de Coronavirus. Poşta Română îşi reafirmă, astfel, rolul de partener social, atât al instutuţiilor publice, cât, mai ales, al cetăţenilor”, transmite Poşta Română într-un comunicat.
Articol preluat de pe ziardehunedoara.ro
Leave a Reply