Primăria Hunedoara angajează. Experiența pentru anumite posturi: 6 ani și 6 luni

Primăria municipiului Hunedoara organizează, în perioada 20.02.2020 – 25.02.2020, concurs pentru ocuparea a patru posturi. Pentru posturile de Inspector de specialitate, gradul IA în cadrul Compartimentului Parcări de Reședință, Bilete Transport Local se cere „vechime în specialitatea studiilor: 6 ani și 6 luni „ iar pentru postul de Inspector de specialitate, gradul I în cadrul Serviciului Administrativ „vechime în specialitatea studiilor: 3 ani și 6 luni”. În schimb pentru postul de Inspector de specialitate, gradul II în cadrul Centrului de Informare Turistică se solicită o vechime minimă de 6 luni.

Redăm mai jos în totalitate anunțul și condițiile necesare pentru participarea la concurs.

Primăria municipiului Hunedoara organizează, în perioada 20.02.2020 – 25.02.2020, concurs pentru ocuparea, pe perioada nedeterminată, a următoarelor posturi contractuale de execuție vacante:
– Inspector de specialitate, gradul IA în cadrul Compartimentului Parcări de Reședință, Bilete Transport Local din Serviciului Administrarea Domeniului Public și
Privat din Direcția Tehnică din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Hunedoara – 2 posturi

– Inspector de specialitate, gradul II în cadrul Centrului de Informare Turistică din Biroul Comunicare, Promovare Imagine din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Hunedoara – 1 post
– Inspector de specialitate, gradul I în cadrul Serviciului Administrativ din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Hunedoara – 1 post
Concursul se va desfășura la sediul Primăriei municipiului Hunedoara, str. Libertății, nr. 17 și va consta într-o probă scrisă și o probă de interviu.

Dosarul de înscriere  va conține următoarele documente: 

  1. cerere de înscriere la concurs adresată Primarului municipiului Hunedoara;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea,

potrivit legii, după caz;

  1. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  2. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă

care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

  1. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente

penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

  1. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  2. curriculum vitae;

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

În cazul documentului prevăzut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate  si in original in vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

            Condiţii generale de participare la concurs:

  1. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice  de participare la concurs:

  1. A) Pentru posturile de Inspector de specialitate, gradul IA în cadrul Compartimentului Parcări de Reședință, Bilete Transport Local
  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în:

științe inginerești

  • vechime în specialitatea studiilor: 6 ani și 6 luni
  1. B) Pentru postul de Inspector de specialitate, gradul II în cadrul Centrului de Informare Turistică
  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul turism și/sau universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau

echivalentă și curs de specializare de management în activitatea de turism

  • vechime în specialitatea studiilor: minim 6 luni
  • vechime minim 6 luni în domeniu de turism cu portofoliu ca ghid / agent de turism
  • calificarea Director centru de informare turistică conform standardelor ocupaționale, secțiunea turism, hoteluri, restaurante, poziția S28 si clasificării ocupațiilor din Romania, Cod COR ISCO 88 – 131513, Cod COR ISCO 08 – 143910, constituie un avantaj (demonstrată prin certificat de calificare profesională recunoscut de M. M.F.P.S.P.V. și M.E.N.). Cei care nu dețin această calificare se vor angaja în scris ca în termen de un an de la data ocupării postului vor finaliza cursul de director centru de informare turistică, sub sancțiunea eliberării din funcție, conform Ordinului nr. 1096/2008.
  1. C) Pentru postul de Inspector de specialitate, gradul I în cadrul Serviciului

Administrativ

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

vechime în specialitatea studiilor: 3 ani și 6 luni

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în perioada 30.01.2020 – 12.02.2020, inclusiv, la sediul Primăriei municipiului Hunedoara, str. Libertății, nr. 17 – Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice.

Selecția dosarelor de concurs se realizează în maximum două zile lucrătoare de la expirarea datei limită de depunere a dosarelor, cu mențiunea „ADMIS” sau „RESPINS”. Afișarea rezultatelor se va face până în data de 17.02.2020, ora 13:00.

 Proba scrisă se va desfășura în data de 20.02.2020, ora 10:00, iar interviul în data de 25.02.2020, ora 12:00 la sediul Primăriei municipiului Hunedoara – Sala Mare.

Secretariatul comisiei de concurs, respectiv al comisiei de contestații va fi asigurat de către d-na Vîță Liana Manuela – tel: 0254.716322, int. 348, mail: resurse.umane@primariahunedoara.ro.