Conducerea Spitalului Județean de Urgență Deva a primit un termen de două săptămâni să rezolve problema policlinicii, unde bolnavii trebuie să meargă, cu noaptea-n cap, pentru a prinde un bon de ordine să poată beneficia de gratuitate la investigațiile medicale. Consiliul Județean (CJ) Hunedoara, instituție în subordinea căreia se află unitatea medicală, a acordat acest termen în urma apariției, în presa locală, a articolelor despre situația cu care se confruntă bolnavii care au nevoie de consultații în Ambulatoriul de Specialitate Clinic al spitalului județean.
“Se va implementa sistemul online de programări!”, afirmă managerul Spitalului Județean de Urgență (SJU) Deva, Daniela Roșca. Sistemul online de programare este nefuncțional, la ora actuală, singura posibilitatea ca bolnavii să se programeze pentru investigații medicale de specialitate fiind la fișierul Ambulatoriul de Specialitate Clinic.
Managerul spitalului județean spune că, în paralel, se caută și alte variante, în acest sens, fiind purtate discuții și cu reprezentanții Casei Județene de Asigurări de Sănătate. “Ne gândim și la alte variante, astfel încât să nu mai fie așa nebunie și să nu se mai formeze cozi. Mâine dimineață, am o întrunire cu reprezentantul firmei în vederea implementării sistemului online de programări. Am discutat și cu cei de la Casa de Asigurări pentru a găsi și alte soluții. CJ ne-a dat un termen de două săptămâni și a fost cât se poate de fermă poziția, iar acum încercăm să rezolvăm cât mai repede această situație”, a declarat managerul SJU Deva, Daniela Roșca, contactată telefonic de ziarul „Servus Hunedoara”.
Aceasta a adăugat că, în momentul de față, se identifică cabinetele cu cele mai multe solicitări din cadrul Ambulatoriului de Specialitate Clinic al spitalului județean. „Am cerut departamentului informatic date în acest sens. Vrem să vedem care sunt cabinetele/specialitățile cu cele mai multe solicitări, fiindcă, de fapt, acolo este problema. Avem în vedere, eventual, să suplimentăm norma, dar acest lucru presupune o discuție pe care o vom purta cu medicii noștri, pentru a afla dacă sunt disponibili și dacă sunt de acord cu propunerile venite”, a mai spus Daniela Roșca, managerul SJU Deva.
Reamintim că, noi imagini cu pacienți care așteaptă, dis de dimineață, în holul Policlinicii din Deva, în fața ghișeului de programare a consultațiilor, pentru „a prinde” un bon de ordine, au fost publicate, recent, pe rețeaua de socializare. De această situație, bolnavii s-au plâns în repetate rânduri, problema trenând de mai mulți ani, fără rezolvare.
Pe aceeași temă:
Articol preluat de pe servuspress.ro
Leave a Reply