Magistrații hunedoreni intră în vacanță, de luni, 1 iulie 2024. Pînă la finele lunii august. În aceste condiții, programul de lucru în cadrul Tribunalului Hunedoara va fi următorul:
Arhivă, registratură, arhivă de falimente:
– în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00. Actele mai pot fi depuse în urna special amenajată, amplasată la intrarea în sediu, situat în Deva, Calea Zarandului, nr. 73, între orele 08:30 și 11:00, urmând ca acestea să fie ridicate la ora 11:15 de către personalul compartimentului Registratură.
Biroul de informare şi relaţii publice
– în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00.
Biroul de expertize judiciare tehnice şi contabile
– în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00
Biroul apostile
– în zilele de luni, miercuri şi joi, după următorul program:
• Preluare acte – între orele 09:00 – 10:00;
• Eliberare acte – între orele 11:00 – 12:00.
Cererile se vor depune şi actele se vor elibera la Compartimentul Arhivă. (A.N.)
Leave a Reply